Bank kvinna för en dag<33

Tjena1 I dag har jag fölt med min mamma till hennes jobb.
Hon jobbar på en Bank.
Så fast det är skit varmt ute så är jag inne på deras datorer hela dagen.
För jag fick inte följa med mina syrror till lövsta i dag ): .
Men jag fick iallafall Pizza till lunch och mamma tog en tonfisk sallad (bläk).
Men nu så sitter jag här i en av mammas jobbarkompisars rum och bloggar lite.
Ska va här typ i 3timmar till (hihi).
Men det är inte så tåkit att få vara här.
Fast jag skulle alldrig villja jobba på en bank.
Skulle ni kunna det? komentera vetja!<3<3



Kommentarer
Postat av: Elli-snällio

2010-07-27 @ 20:50:46
URL: http://leepower.blogg.se/
Postat av: elinooo

sry att jag inte gjorde ngt på mitt andra inlägg jag klicka fel. Hahahha jaa men nice att äta pizza. Jag skulle jobba på bank om jag skullle få mkt pengar men bara för ett tillfälligt jobb // puss

obs, jag var oxxååå Elli-snällio

2010-07-27 @ 20:52:27
URL: http://leepower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0