Friidrott och kvartsamtal!

Jaa, i dag så har jag varit i skolan som vanligt! <3
Vi hade jympa och körde softboll super tråkit.
Efter hadde vi lunch sen gick jag,micki och tess till lasse (musiklärare)
för vi ska kanske sjunga på avslutningen hoppas att någon filmar då ska be bibi att filma så jag kan lägga upp på min blogg (om vi ens får uppträda) hahaha XD
Men iallafall så hade jag sista träningen på friidroten i dag, vi hade tävling och jag vann på båda loppen när man sprang jag tävlade mot typ 20pers (flick,pojk) och vann på 400m min tid var 1min 22sec!
I dag hadde jag också samtal det gick bra för jag fick godskent i alla emnen haha men ska typ äta nu
Trutelutan lej hej då från mig!



Kommentarer
Postat av: cicci

du kommer oxå vara jätte fin :)<3333333333

2010-06-09 @ 17:29:59
URL: http://livetenligtcicci.blogg.se/
Postat av: mikan

fett bra blogg men kan inte du skriva lite oftare

2010-06-13 @ 20:21:46
URL: http://mikaelatesfalidet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0