Vedesta Centrum :D

Tjenis!

Vill bara konstatera att jag har en ny header :DDD vad tycks?

Idag har jag åkt med Tess www.thexxys.blogg.se till Vedesta Centrum, Helt utoligt vad billigt de är där.
Fick En parfym, Hårinpackning, colpuder och sex par örhängen och ett armand för 210kr helt utroligt :DD

Så det kan man säga blev en lyckad shopping dag haha ;D
Det bästa var att vi hade tema dag i dag så vi började halv 9 och slutade kl 11 :DD
Såååå najs!

Så nu sitter jag hos tess o bloggar å skit medans hon slår in lite paket till Juuuuuul :D
Påtal om Jul så är det jul om drygt 2 veckor :D så himla kul, har lixxom längtat tills jul enda sen sommar lovet slutade ahhaah jag vet skit drygt xD
Mee ;:D

mee and therese :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0