Äntligen hemma

Puuh, nu har jag stängt skylan ute ett tag, och sitter med tofflor å myser i värmen ^^ Jag lovar har beundrat parfymen plera gånger bara på en timme nu. Hade aldrig sett den med egna ögon så de är som när thailendare för se snö för första gången haha xD Dålig gämförelse jag ver men kom inte på ngt annan ;D Men nu är allt drama slut iaf, som ni vet så följe jag ju med min syster in till stan och väntade på hennes dans gräj för att sedan köpa perfymen. Så vi går till butiken å hittar parfymen å går till kassan. Så ska jag ta upp min plånbok... då märker jag att jag har glömt mitt kort hemma 1 timme borrt. Fick alvarligt panik å började gråta.. hehe Men bestämmer mig för att åka hem å hemta den för att sedan åka tbx. Så när jag väl har varrt hemma tagit kortet å är i butiken i gän så står de "kortet ogiltit" börjar typ skaka av en blandning av ilska o sorg haha, men hittar tillslut en bankomat och lyckas betala och ta med mig hem parfymen, haha :D de känndes värkligen inte som någon där uppe inte tyckte att de var en bra dag att köpa parfymen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0