God morgon

Good morgon!

Känner mig ganska stålt att jag lyckas komma upp ur sängen, är grymt trött:(
Men så får de vara, dagens outfit har jag int lärt mig om den ska komma på morgonen elr lixom när man kmr hem på eftermiddagen? Några förslag?

Dagens planer är att de blir skola + prov + musilverkstad = jobbigt !
Provet är om typ rätten (domstolen) får se om de går bra då ;p
Iaf så blire musikal i kväll med mammi,mickis o emelie.
Ska se dirty dancing, tror kmr bli ganska kul eftersom filmen är helt ok.

Nej men nu måste jag få ngt u magen o fixa fom sista rästerna innan man går till skolan.
Hoppas jag kan bligga mer senare, kaaanse kastar in ett inlägg innan jag går vi får se !

Halvgammal bild på mig ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0