Hemma

Tjenis!
Kommit hem från Jakan nu, följde min syster dit för hon skulle typ köpa present till hennes kille som firar 3 år i dag!
så göölliga :D
Nej men så skulle jag köpa lite saker men upptäcker att jah glömt kortet hemma så de va ju... kul hehe.
Men tur så har man en så snäll papi som kmr och lämnar kortet i jakan !
Så de blev en present till min sötis ELINA som fyllde 14 precis!
Så därför kan jag inte lägga ut ngn bild för vem vet vem som läser min blogg hehe ^^
Men nu ska jag nog bara tare lungt hela kvällen, är för lat för att röra på mig xD
Nej men juuuste.. glömde säga..... FICK ALLA RÄTT PÅ MATTE PROVET så sjukt kul!
Första gången jag får de hehe ;) Men nu ska vi inte snacka matte :D
Blir kanske lite drawing to night, men mitt huvud är inprensift tomt just nu så har ingen insperation ALLS!
så irreterande, men jag vet ju att jag har så underbara läsare med MASSOR av insperation så KOMMENTERA!
Men om de nu skulle vara att jag inte finner ngt så blir de att ÄNTLIGEN avinstalera alla sims spelen (de har kommit skit i dom)
och sedan instalera dom igän HAHA :DDD
Men nu blev de här ett jääääääääääääääääääääääääääätte långt inlägg så vi hörs sen ! :DD
that smile <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0