mIG

10 Frågor om dig själv
Ditt namn? - Alice
När fyller du år? - 4 Januari
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? -  öronen
Vad har du på dig just nu? - jeans och en T-shirt
Vilken årstid är bäst? - Sommaren o våren (busgt.. jag tog 2 ;)
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Ögonen o näsan ^^
Vad är du bra på? - hmm.. typ vara dryg o flummig xD
Vem älskar du mest på denna jorden? - Familj, tess o justin (idol älskar)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på om jag är flumm, rädd elr trött xD

Telefon/mobil
Vem ringde du senast? - Pappa
Vem ringde dig senast? - Camilla
Vem smsa till dig senast? - elina
Vem smsa du till senast? - Alex

Övrigt
Är du hungrig just nu? - En glass skulle vah gött
Vad är klockan nu? - 20:01
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? - Facebook,ebay,jdb blogg,glosur.eu,cdon.com,blogg.se
Kärlek
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? -  humm.. räknas marsvinet? ^^
Har du ett förhållande? - har ett hämligt förh¨llande med Bieber, de är så hämlig, inte ens han vet om det ;)
Har du nån gång slagit någon? - Kan ha hänt
Har du lekt med någons känslor? - joo, fast ändå nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - just nu.. give me that dream boy
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - tyvär inte ;D (så poppis är jah int)
Är du en bra pojk/flickvän? - de hoppas jag
När kysste du någon senast? - humm.. läänge sedan heeh xd

Kommentarer
Postat av: elli

tack då

2012-02-10 @ 11:04:29
URL: http://kattig.devote.se
Postat av: alice

Elli, du inår i min familj syster <3

2012-02-11 @ 15:34:42
Postat av: therese

happ så de gör inte jag? xD

2012-02-13 @ 15:07:57
Postat av: Alice

Men tess, du är för muppig så du behöver en egen kategori ;D<3

2012-02-14 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0