Respektlösa menniskor

Förlåt att jag inte han blogga innan skolan men mitt internet var konstigt så kunde inte :(

Men vill rikta de här inlägget på några som inte förstår mig på, har bra en fråga.
Hur kan man vara så respektlös att man typ samlar ihop 5pers o går på en ensam person som är helt förvarslös!
Fattar inte hur fålk tänker, visst ni kanske bråkar å skit, men vf putta in ngn i ett hörb å skrika på henne?
Blir så jävla förbannad att fålk inte kan tänka klart med huvudet!

Ni skriver på facebook, "x på mobbare" "ååh vah jag hatar mobbing" men hallå! Nästa dag går ni o MOBBAS! Herreguud hur orkar man bete sig så! Blir så irreterad, brukar int bry mig så mkt, men när dom går på mina konpisar ! Jag vill bara lacka sönder på dom!

SKAFFA ETT LIV!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0